چرا مدرسه ی فارسی کلگری

چرا مدرسه ی فارسی کلگری

چرا مدرسه ی کلگری

 به جرات می توان ادا کرد مدرسه فارسی کلگری یکی از بهترین انتخاب های شماست برای آموزش زبان فارسی فرزندتان . زیرا:

1-آموزگاران مدرسه فارسی کلگری دانش آموخته ی این عرصه بوده و در کنار تحصیلات عالی دانشگاهی در زمینه آموزش زبان فارسی، عشق وعلاقه ی وافر به آموزش کودکان موجب گردیده همواره به دنبال به روز رسانی اطلاعات و همچنین تقویت نحوه ی ارایه ی این اطلاعات بوده اند تا آموزش بهتر و موثرترارایه گردد.

2-در کنار آموزش اصولی و قاعده مند زبان فارسی در قالب های خواندن و نوشتن، زمینه هایی را فراهم نموده اند تا اندوخته های نطری زبان آموزان به کار گرفته شود و هر چه زودتر به طور عملی نیز از آنها استفاده شود و یادگیری در هر چهار مهارت شکل گیرد.

3- مطالب آموزشی در قالب ها و شکل های متنوع ارایه می شود تا زبان آموز در طول مسیر آموزش که مسیری نسبتا طولانی وزمان بر است، کمتر دچار خستگی و یکنواختی گردد و اغلب اوقات یادگیری با هیجان و شادی همراه باشد.

4- آموزگاران این کلاس ها در کنارارائه ی کلاس های  آموزش زبان فارسی، در استخدام آموزش و پرورش شهر کلگری بوده و با آگاهی از شیوه های آموزش در مدارس این شهر و سیستم آموزشی مدارس کانادا، علاوه بر آشنایی و وقوف بر فضای آموزشی مدارس عادی زبان آموزان که تاثیر فراوانی در تصمیم گیری های آنها در رابطه با نحوه ی ارایه مطالب دارد، از این شانس نیز برخوردارند که از مزایا و نکات مثبت آموزشی این سیستم در مسیر آموزشی کلاس های خود استفاده نمایند و آموزش را پربارتر وبرای زبان آموزان ساده تر نمایند.

5-همواره و در هر سال در ابتدای هر پایه اهدافی برنامه ریزی شده است که در پایان آن دوره میزان چشمگیروصول به این اهداف گواه بر درستی مسیر و نتیجه بخش بودن تلاش های آموزشی تیم آموزشی این مرکز بوده است.

6- با وجود دنبال نمودن اهداف آموزشی و نیز ارایه ی مطالب آموزشی یکسان در هر دو نوع کلاس های حضوری و غیر حضوری، همواره با این درایت که در کلاس های غیرحضوری با توجه به اینکه مخاطب کلاس ها کودکان هستند و نحوه ی ارایه مطالب باید تا حدی متفاوت با ارایه ی همان مطالب در کلاس های حضوری باشد تا منجر به خستگی و بی علاقگی زبان آموزان کودک نشود، آموزگاران این کلاس ها بهترین و شادترین شیوه ها و قالب های آموزشی را در کلاس های آنلاین به کار می برند و نتایج یادگیری به درخشانی نتایج یادگیری در کلاس های حضوری می باشد و این نتایج همواره مورد تقدیر و ابراز رضایتمندی خانواده ها واقع گردیده است.

به همین دلایل باور قلبی ما این است:

مدرسه ی فارسی کلگری یکی از بهترین مدارس آموزش زبان فارسی در آمریکای شمالی و اروپا می باشد.