کلاس های غیر حضوری مدرسه فارسی

کلاس های غیر حضوری مدرسه فارسی

با آغاز شرایط خاص بیماری کووید و به منظور جلوگیری از همه گیری این یماری که منجر به تعطیلی بسیاری از فعالیت ها از جمله مدارس و سایر مراکز آموزشی شد، مدرسه فارسی کلگری اولین گامهای خود را جهت  ارایه ی کلاس های غیر حضوری برداشت. ابتدا هدف از این کلاس ها صرفا ادامه ی روند آموزش و جلوگیری ازایجاد وقفه و تعطیلی کلاس  های حضوری بود که با توجه به شرایط جدید قادر به ادامه یافتن به شکل سابق و حضوری خود نبود. تجربه ی این کلاس ها پس از چند ماه به قدری شیرین و تاثیرگذار بود که مورد توجه خاص قرار گرفت و اندک اندک به جمع کلاس های غیر حضوری و نیز تعداد دانش آموزان که از نقاط دوردر کنار دانش آموزان محلی حضور می یافتند ، افزوده شد.

در حال حاضردر کنار کلاس های آموزش حضوری،  آموزش زبان فارسی در پایه های مختلف  به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز ارایه می گردد تا زبان آموزان کودک و نوجوانی که به هر دلیلی شرایط شرکت در کلاس های حضوری را ندارند نیزهمچنان از امکانات یادگیری زبان فارسی برخوردار باشند.

کلاس های غیرحضوری  آموزش زبان فارسی مدرسه ی فارسی کلگری در طول هفته برگزار می گردد.

لازم به ذکر است در کلاس های حضوری با توجه به اینکه مخاطب ما زبان آموزان کودک می باشد، آموزش درفضایی اراِه می گردد تا جذابیت خود را همچنان حفظ و منجر به خستگی و عدم تمرکز زبان آموز کودک نگردد.