وبلاگ

چرا مدرسه ی فارسی کلگری را انتخاب کنید؟

هالوین
دسته‌بندی نشده

چرا مدرسه ی فارسی کلگری را انتخاب کنید؟

چرا مدرسه ی فارسی کلگری را انتخاب کنید؟

 

-زیرا در مدرسه ی فارسی کلگری همواره سعی برآن بوده است تا در مواقع مقتضی هم در الگوها و شیوه های آموزشی و هم در محتواهای آموزشی بنا به نیاز و متناسب با هدف آموزشی تغییرات لازم  شکل گیرد تا مسیر آموزش برای زبان آموز کودک هموارتر گردد.

 

-زیرا آموزگاران  مدرسه ی فارسی کلگری  با توجه به سالها تجریه ی آموزش در مدارس ایران و نیز تجریه ی آموزش در مدارس شهر کلگری و با وقوف به ویژگی ها و انتظارت آموزشی درهر دو سیستم آموزشی ، نه تنها شانس و توانایی بهره گیری از مزایای هر دو سیستم را داشته بلکه به دلیل آشنایی با فضای آموزش مدارس کانادایی، به خوبی و با مهارت توانسته اند مسیر وصول به اهداف آموزشی زبان فارسی را طوری برنامه ریزی نمایند تا زبان آموزان خود را در فضای اموزشی کاملا غریبه احساس نکنند و در مواجهه با یادگیری زبانی متفاوت از زبان مدرسه، به خوبی و راحتی از عهده ی درک قوانین و اصول آن بربیایند.

 

-زیرا در مدرسه ی فارسی هم براساس تجربه های شخصی و هم شواهد علمی و روانشناسی، باور برآن است که آموزش همراه با شادی و لذت موثرتر و ماندگارترست و از این رو همواره تلاش شده است تا مطالب آموزشی در فضایی شاد ولذت بخش برای کودکان، ارایه گردد.

 

-زیرا آموزگاران این مدرسه هم از جهت تحصیلات دانشگاهی ، دانش آموخته ی این حوزه می باشند و هم سالها تجربه ی آموزش زبان فارسی را دارند. ترکیب سالها تحصیل و تجربه با عشق و شور آموزش موجب می شود روند آموزش برای آموزگاران این مرکز و نیز یادگیری برای زبان آموزان این کلاس ها بسیار لذت بخش و موثر واقع گردد.

 

-در مدرسه ی فارسی کلگری تنوع در قالب های آموزش زبان فارسی رامی توان دلیل دیگری برای متفاوت دانستن سیستم آموزشی در این مرکزدانست. در این کلاس ها آموزش زبان فارسی تنها به شیوه ی سنتی با آموزش حروف الفبا و خواندن و نوشتن  تئوری محدود نمی شود بلکه در قالب های  بسیار متنوع عملی و مهیج مانند شعر خوانی، قصه گویی، داستان پردازی، ارایه نمایش هایی براساس داستانهای کهن فارسی وبازی های ایرانی …..نیز ارائه می گردد تا در کنار یادگیری زبان فارسی براساس اصول و قواعد آن ( بخش تئوری آموزش) ، اغلب آموخته های تئوری زبان آموزان در حوزه های عملی نیز به تمرین وممارست واداشته شود تا یادگیری ماندگارتر و کاربردی تر گردد.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *